Hallo Rob,
Lekker veel reacties
ben het wel eens met het feit dat heel veel mensen denken dat het allemaal niet zo moeilijk is.
ben zelf al 17 jaar lang plaatwerker spuiter en leer telkens weer wat bij.
de mensen die er zo makkelijk over dachten heb ik zelf hun auto “strak ”laten maken…
en iedere vogel die wel even dacht dat hij dat kon was uiteindelijk vreselijk teleurgesteld over het resultaat.
en uiteindelijk is het de “spuiter ” die het dan niet goed gedaan heeft..
ik doe het niet meer zoals ik hoor dat iemand er 4500,- voor vraagt vind ik het nog meevallen.
als ik een prijs had moeten maken enkel op de beschrijving was het bij mij nog meer geweest.
enkel omdat ik goed werk wil leveren , want uiteindelijk staat mijn naam op het spel.
en voor mensen die dan ook nog denken dat we er duizenden euro;s aan overhouden …
ga eerst eens navragen wat al het materiaal kost..
een liter goede blanke lak kost al snel tussen de 60 en 90,- euro ZONDER verharder en verdunner.
schuurpapier…en nee niet van die gamma troep maar goed 3m materiaal waar je de juiste voorbewerking mee kunt behalen.. een doosje waar 150 vellen inzitten voor 75,-euro… en geloof me het is zo op..
bezint eer ge begint .. en auto even overblazen kan iedere s#**… maar net en goed werk afleveren is een heel ander verhaal..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?