Auto spuiten

• Jan Visser

Hallo daar,

Naam is Jan Visser en ik rij een '71 chevelle 350.

Auto is in zeer goede staat op de lak na. Die is ingedeukt (dak en deur), hier en daar lichte roest en matzwart gerolt.

Mijn droom is natuurlijk om hem weer in zijn originele dark green met zwarte strepen te krijgen. De feiten zijn dat ik een totale leek ben op dit gebied en dan ook nog es geen geld heb.

Ik heb me laten informeren dat als ik deze klus laat doen ongeveer 4500 kwijt ben. Dat heb ik nou niet echt liggen.

Ik ben dus aan het bekijken of ik het zelf kan doen. Wat ik tot nu toe heb geleerd heb is dat het schuur en spuitwerk niet het moeilijke werk is, maar het uitdeuken en repareren van de body.

Is het een idee om dit te laten doen door een goed bedrijf, zo ja welke, en dan zelf schuren en laken (in een huurcabine).

Alle tips zijn welkom.

Groetjes,

Jan.

• Nico

Hoi Jan,

Ik weet wel een goed adres, maar in welke buurt zoek je

Nico

• Jan Visser

Hee Nico,

Thanx voor je reactie, ik zit in Amsterdam. Ben trouwens niet bang

voor kilometers in nederland.

Grt.

• Nico

Hoi Jan,

Het adres is garage Schimmel in klarenbeek, deze hebben ook onze van onder handen gehad . De mensen van deze garage zijn ook een beetje amerikaan gek en leveren perfect plaat en spuitwerk af. Bekijk hun site maar eens www.garageschimmel.nl. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Gr Nico

• Jan Visser

Hee Nico,

thanx voor de tip. Ik ga me er wat meer in verdiepen. Wellicht kan ik ze zo gek krijgen alleen het plaatwerk voor me te doen en dan zelf spuiten (hoe moeilijk kan het zijn haha!). Ik wil wel heel veel, maar ik zit gewoon aan een krap budged helaas.

Ik ga gewoon proberen zo veel mogenlijk zelf te doen om de kosten te drukken.

Mocht je daar tips over hebben dan hoor ik die ook graag natuurlijk.

Grt!

• haenen

nou ik heb mijn pontiac grandprix laten spuiten en laswerk veel laswerk,voor een prijs dat wil ik eigenlijk helemaal niet zeggen,maar heeft u interesse,dan kunt u een mail sturen naar mij,en als het goed is stuur ik je door.dat heeft de man gevraagd anders word hij teveel van zijn werk gehouden.

• haenen

jan bel of mail me even ik weet een adresje voor je,waar ik de mijne heb laten doen vorige maand ik was voor 2000 klaar laswerk en spuitwerk,maar ik wil het niet aan de grote klok hangen.

haenen.

• yvonne

Hallo,

Heb sinds kort een chevrolet chevelle uit 1970, weet iemand of er ook een

chevelle club is in nederland???? Zou het leuk vinden om in contact te komen met andere eigenaren van een chevelle via een club, meer informatie over de chevelle etc, etc.

Met vriendelijke groeten,

chevelle meisje

• yvonne

Hallo,

Heb sinds kort een chevrolet chevelle uit 1970, weet iemand of er ook een

chevelle club is in nederland???? Zou het leuk vinden om in contact te komen met andere eigenaren van een chevelle via een club, meer informatie over de chevelle etc, etc.

Met vriendelijke groeten,

chevelle meisje

• Rob

Hai Yvonne.

Ja ik heb sinds kort een Chevelle Coupe uit 1975 en ben eigenlijk ook opzoek naar een leuke Chevelle club.

Lekkere wagens he!!(tu)

Groetjes Rob