Tips aanschaf chevrolet suburban

  • Bakker

    Goede dag,

    Ik loop nu al een tijdje met de gedachten om een chevrolet suburban aan te schaffen.

    Als 2e auto en voor alle dag gebruik en voor uitstappen met het gezin.

    Zou iemand mij wat goed advies kunnen geven.

    Waar ik zoal op moet letten(onderhoud,verzekering,enz).

    Alvast bedankt,

    Bakker.

  • Paul

    Wat voor een Sub heb je in gedachten?

    Ik rij zelf een 85-er C20 Silverado met een 454ci met cargo doors. De Sub heeft 2 x 50 liter LPG onderbouw en een 40 gallon (150 ltr.) benzinetank. Als je rustig rijdt haal je 1:4,5.

    Voor een sub in redelijke staat moet je toch denken aan zo'n € 10.000,-. Goedkopere auto's hebben eigenlijk altijd wel wat mankementen: motor die op is, automatenbak die slecht schakelt en aan een revisie toe is, carrosierie in slechte staat waardoor plaatwerk en spuitwerk nodig is…. Alles is te krijgen, maar het gaat dan wel behoorlijk in de papieren lopen. Nieuw blok heb je voor € 4500,00, bak revisie zit op € 1500,00. Plaat en spuitwerk hangt af van wat er mis is.

    Inbouw van een LPG (Imco) met 2x 50 l onderbouw komt op zo'n € 2250,00. Goedkoper kan ook, maar dan loop je het risico dat de auot gewoon niet goed loopt op LPG of benzine. Mijn sub start en loopt prima op LPG en Benzine. Ook omschakelen is geen probleem!

    Vraag via LMCtruck.com een catalogus aan. Dan krijg je een idee van wat onderdelen kosten. Neem de USDollar list prijs keer. Dan zit je meestal wel goed.

    Je kunt natuurlijk ook gewoon info inwinnen bij wat bedrijven. Ik heb goede ervaringen met:

    Tyra in Spakenburg

    Chevy8shop in Herwen

    Vd Vlies Carservice in Barendrecht.

    Er staan een hele hoop subs te koop. Zorg dat je in meerdere auto's hebt gereden om te kunnen vergelijken.

    groet,

    Paul

    Veel succes

  • ImportBrink

    Eventueel zouden wij u kunnen helpen om voor de beste prijs er een te importeren uit Amerika.

    Ook hebben we er op dit moment 1 op voorraad.