Hold lampje bij Chevrolet Kalos

• Rita

Hi allen

Mijn Chevrolet Kalos automaat is 2 jaar oud, 20000 km. Al 2 keer naar de garage geweest omdat het Hold lampje blijft branden, nu ook met het motor lampje erbij. Garage heeft de eerste keer het een en ander vervangen, leek opgelost, maar na een half jaar is het weer mis. Nu staat ie weer bij de garage.

Het gebeurt vooral als het wat kouder wordt, de motor loopt dan ook niet lekker en lijkt bijna af te slaan.

Wie heeft een idee?

Bedankt

Rita

• Gerry

Het lamje eruit halen

• henk

dit zal waarschijnlijk aan je bobine en kabels lggen, helaas weet de dealer dit niet altijd.

wij hebben hetzelfde met onze Nubira (3 jaar oud en 11000 km gelopen); ik nu al 8x bij de dealer geweest met dezelfde storing; wat de enige oplossing is om je motormanagementchip te laten vervangen; kosten 750 Euro. intussen is bij ons alles al vervangen, maar de dealer weet het niet, en klagen bij ChevroletNL hoeft ook niet; die zeggen gewoon dat de auto uit de garantie is en dat de kosten voor de eigenaar zijn.

inmiddels ben ik al op zoek naar een andere auto

• erwin

ik had ook hold en motormencement problemen in 3 maand 9maal bij dealer geweest.

ik kreeg eerst te horen brandstof injectie smerig.

daarna had de computer geen gegevens opgeslagen.

ben naar een univercele grage gegaan ,lezen hem uit en wat blijkt:

bobine stuk en twee bogie kabels