Voorruit Chevy Van lek na vernieuwen door autoruitdirect

• PAUL

Hallo Vanners

Heb een Van uit 1990

Had een scheurtje in m'n voorruit en heb deze laten vernieuwen door autoruitdirect omdat dan geen eigen risico betaald behoeft te worden wat mooi meegenomen is ( dacht ik )

Wat een ellende !!!!

Eerst werd er een raam geplaatst MET een nieuw binnenrubber .

Wat een zootje raam was tot onderin de sponning weggezakt en lag ook veel te diep het raamrubber zat met tape vast anders was dit weggewaaid en een streepje kit zorgde ervoor dat ik net niet langs het raam naar buiten kon kijken .

Werd een nieuw raam geplaatst nadat het “ oude ” raam spontaan scheurde na verwijderen echter was er geen nieuw binnenrubber meer leverbaar ‘ beweert men ’

Nu meen ik te weten dat het binnenrubber voor de afdichting zorgt en het rubber wat nu geplaatst is past niet. maar werd met een hamer over de sponning geslagen op dit rubber werd de kit gedaan en is volgens mij zoals het hoort .

Nu lekt het as de ziekte onder het rijden het tocht en bij regen regent het binnen ook aan de passagierskant .

In de wagen kijk ik tegen een kitrand aan omdat het binnenrubber een cm van het raam aflicht is een zootje , daarbij komt het dat de monteur dat ook vond en afkitten is geen optie volgens de monteur .

Men wil echter nadat ik een week gewacht heb op reactie dat het binnenrubber niet op het raam aansluit en het raam lekt de zaak weer gaan afkitten zonder dat het raam op de juiste wijze gemonteerd wordt .

Nu zou het aan roest liggen die boven het raam zit , echter heb ik dat tussen raam 1 en 2 zelf behandeld en afgedicht met carrosseriekit en was dicht bij autowassen tevens lekt het raam ook niet als het regent en de auto niet rijd

Wie heeft ook ervaring met voorruit en weet waar een binnenraamrubber verkrijgbaar is .

Volgens mij heeft autodirect een wanprestatie geleverd en ik zou graag zonder problemen in de regen willen rijden .

hoor graag van forumbezoekers wat te doen

met een vriendelijke groet

Paul

• Skippy

Hoi Paul,

Mijn voorruit is pas vervangen door carglas en zit er perfect in. Als je een compleet rubber zoekt voor de voorruit probeer het dan eens bij Bart e mail adres is vansenvettens@wanadoo.nl

Geluk er mee

• PAUL

Hallo allemaal

Na enkel maanden is m'n voorruit eindelijk goed geplaatst .

Raamrubbers had men nu bij Van's en Vets besteld van Bart van de Braak

Kan nu de winter in zonder tochtig en lekkend raam

Paul

• Liza

Information is power and now I'm a !@#$ing dciattor.