Goedendag Chevy liefhebbers-

Ik ben Jan en 31 jaar en ben 13 jaar een BMW Fan (srry!). Ik rijd een 5 serie en vrouwlief een Compact…

Nu is bij ons de 3e op komst en was daarom een beetje rond aan het kijken voor wat praktische zaken zoals ruimte/vervoer en vaak denk je dan snel aan de auto…….. Na vele MPV's te screenen op internet, deze zijn meestal niet echt sportief of zijn underpowered, daarbij het feit dat ik absoluut geen Fransoos wil (mijn vader had er veelal pech mee), Daarij ben ik ook verplicht om een automaat te rijden.

Gisteren kwam ik per toeval gisteren een Chevy Tahoe tegen in Oostende. Helemaal zwart en mooie bling bling velgen eronder, echt een mooie stoere bak. Vandaag dus een beetje aan surfen geweest en ben nu ook de TrialBlazer tegen gekomen, welke ik ook supermooi vind.

Vandaar dat ik even een berichtje plaats op dit forum. Wilde graag weten wat jullie ervaringen zijn met de Tahoe en Trial Blazer (of misschien een andere), ben eigenlijk een beetje info aan het verzamelen over weggedrag, onderhoudskosten, Gas of Benzine, voordelen en nadelen….dingen waar je op moet letten, enz enz

We hebben zo'n 10,000 te spenderen exclusief inruil van de serie (schat ik op zo'n 5 duizend). We hebben ook twee herders, die misschien dan eindelijk eens met de hele familie naar het bos strand kunnen (:D

Nou hoop wat van jullie te horen, zodat ik de ervaringen van de rijders kan meenemen in ons besluit.

Vriendelijk bedankt,

Jan