Chevrolet Trans Sport

• Marthijn en Natalie

Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar een gezinsauto en wilden wel graag weten of heir meer mensen zijn die deze hebben en

wat hun ervaring hiermee zijn, zoals motorisch, het automatische schakelen ect.

Ook aangezien wij een gezin zijn van 6 personen en ik Natalie shows loop met de honden en natuurlijk dan ook

graag wat ruimte heeft in de auto.

Zou jij voor mij een reactie achter kunnen laten, zodat wij een idee krijgen over deze auto?

Alvast hartelijk dank.

Groetjes Natalie

• hans

heb destijds een nieuwe v6 3 liter automaat gekocht en hem na 400.000 km normaal gereden kilometers weer ingeruild, rijd nu een 78 Blazer automaat.

Goed en komfortabel, hoor alleen regelmatig klachten over de uitvoering met een 4 cylinder opel motor

• Nico

Hoi,

Ik rij zelf al 12 jaar een Chevy van tot mijn groot plezier en genoegen, een transport is niet anders. Tip, kijk goed naar het plaatwerk, is af en toe matig, schakelen nooit geen probleem mee gehad, maar vervang op tijd de olie en het filter. Wil je meer weten mail maar.

Nico

• Marthijn en Natalie

Dank je wel Hans en Nico voor jullie antwoorden, hier kunnen we zeker wat mee.

Volgende week gaan we rondkijken en zullen we zeker de punten in de gaten houden

die zijn genoemd.

Nogmaals hartelijk dank.

Groetjes Natalie

• Gerry

hoi marthijn als je toch nog wat moet zoeken

zou ik gaan kijken voor een Van V8 busje met gewoon achterwiel aandrijving

er hebben hier in amsterdam vrij veel van die trans sport dingen als taxi

gereden nou die hebben er allemaal een punthoofd van gekregen

het was stuk of het ging stuk en bijna geen garage te vinden die er aan wil sleutelen

ook in amerika rijd 80/85% nog steeds met die achtewiel aangedreven autos want daar vinden ze het ook niks gr G