Camper shell Chevolet C20

• Saskia

Hallo,

Ik ben op zoek naar een camper shell voor mijn Chevrolet C20 pick-up (long bed)uit 1978.

Weet iemand er misschien één te koop?

Grtz,

Saskia

• iwan

Hallo Sakia,

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een camper shell voor een c20.

Het vreemde is dat ik ze nergens tegen kom en ook niet op forum's als deze.

Toch worden er veel pick up's geimporteerd uit usa en worden de shells daar gelaten, terwijl ik en jij er graag één willen mischien kunnen we samen iemand benaderen die veel auto's importeerd en vragen om de shell mee te nemen mischien scheelt dit in de aanschaf.

Groetjes Iwan.

• Saskia

Hallo Iwan,

Ik heb gisteren nog contact gehad met Janita's (zij hebbben mijn auto in 2004 geïmporteerd) of hun misschien weten waar ik zo'n ding op de kop kan tikken. Zij hebben er 1 liggen waar geen achterklep meer in zit en of hij past is ook nog maar de vraag. Ik wil eigenlijk geen incomplete shell, dus ik denk niet dat het voor mij wat is…

Ik heb een vriend die vrijwel elk jaar een keer naar de States gaat om auto's te kopen. Hij heeft vorig jaar mei voor me gekeken en niets gevonden :-( Hij heeft natuurlijk wel contacten met bedrijven die het transport regelen. Ik zal eens vragen of het mogelijk is om van hieruit in de States naar zo'n ding te zoeken en hem dan hierheen te laten komen. Misschien kunnen we er wel 2 vinden en dan is het transport waarschijnlijk ook goedkoper.

Grtz,

Saskia