k 30 assen

  • patrick

    ik ben op zoek naar k30 assen (dana 60 voor en een 14 bouts 10.5 vol drager achter) voor onder m,n blazer k5 4x4. wie o wie heeft er iets liggen (van dam vraagt nl topprijzen!!!) ik hoor het graag van jullie.

  • pintor

    k30 assen zijn ook duur.

    weet een set te liggen 1000 euro stuk.

    weet je ze voor minder mij even bellen.

  • harry hummer

    Gaat dit over gewone k30 assen?,heb nl nog een sloper staan!

  • patrick

    Harry

    ja dit gaat over gewone 8 gaats k30 assen dus een dana 60 vooras en een 14 bouts GM achteras(10.5 inch kroonwiel) deze heeft is het hart van de wielnaaf geloof ik zes of acht boutjes zitten Van Dam vraagt 600 ex per as !! niet normaal ! heb je nog wat liggen tegen een normale prijs geef me dan even een gil wil je?

  • patrick

    Van Dam in Elst vraagt 1750 voor een voor en achteras dus misschien is dat iets voor je Pintor?

    groet Patrick .

  • pintor

    misschien wel patrick. maar ik heb ze niet nodig ik gaat proberen mijn assen heel te houden. geef toe is absurd veel geld voor een paar assen. ook die ik weet.

  • chevy willem

    krijg zaterdag een set k30 assen binnen iemand intresse

    ben 50 euro goed koper als van dam

    dus 550 ex per as

    willem usa car

    ambachts weg 4

    lopik (industrie terrein )

    3411mj

    0626222339

    0348557777

  • patrick

    hallo willem

    ik zat meer aan een set prijs van 500 !!! te denken aangezien het toch meestal gereviseerd moet worden dus je bent dan toch wat aan de prijs niet?

  • pintor

    als jij ze kan vinden voor 250 euro per stuk.

    bel mij dan eens.

    want dan heb je echt geluk gehad.

  • patrick

    dat klopt ,dan moet je geluk hebben ja. dit soort spul bieden ze in de states aan voorongeveer 150 dollar(ja,ik weet het dan ligt het niet hier ) dus waarom moet het hier dan zo duur zijn niet? we blijven hopen!!!!!!!