delco radio instellen ?

• Rem

hoi,

In mijn camaro zit een orginele radio met cassete van Delco.

Alleen kan ik de radio alleen op oneven zenders afstellen bv 96.9 maar geen 96.8

Kan ik dit instellen of hoort het zo ?

Groetjes Remco

• Ronnie D.

hoi, dit hoort zo en is een veelgehoorde “klacht”.

Greetz,

Ronnie D.

• Sip

Nee hoor, het kan op een of andere manier op de Europese schaal ingesteld worden. Maar vraag me niet hoe

• Ronnie D.

dat bedoel ik dus……..

• Sip

Nee jij zegt dat het niet anders kan dan de Amerikaanse schaal, het kan wel anders. Je moet alleen even weten hoe.

• Ronnie D.

Man als je de vraag ff goed leest dan zie je dat ie vraagt “of dit zo hoort” JA dit hoort zo dus, en als je zelf het antwoord ook niet weet maar alleen maar kan zeggen “ja moet je iets aan de radio veranderen maar ik weet niet hoe” zeg dan helemaal niets.

:D my two cents.

• Sipke

Zoals jij het uitlegt komt het er o neer dat de vragensteller niet verder hoeft te zoeken, want het kan niet. Het kan wel degelijk en elke dealer in USA auto's kan je vertellen hoe het moet. Dus ipv ik kan jij beter geen atwoord geven

• Ronnie D.

wat jij wil

• Rem

Leuke discussie maar ik begrijp er dus uit dat het zo hoort maar er wel iets aan te doen is.

Alleen jullie weten niet hoe

Bedankt alvast

Remco

• Sip

In Amerika hebben ze een ander zender raster en daar staat jouw radio op afgestelt. Hoe het nu op het Europese raster moet weet ik niet maar het is wel mogelijk. Ga gewoon even naar de dealer die moet het weten.