beschermkap S10

• EriX

Hallo!

Ik heb een Chevrolet S10 uit 1991. Ik ben op zoek naar een plastic beschermkap die je in de laadbak kan plaatsen. Iemand enig idee waar ik deze kan kopen? Of wat de juiste naam is van zo'n beschermkap, zodat ik iets gerichter kan zoeken?

Alvast bedankt

EriX

• marco

Hoi erix

Ik heb je mailtje gelezen hier op internet en ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Ik heb namelijk een chevrolet S-10 ( 1997) gekocht, maar er zat geen beschermkap erbij. Zou je misschien de websites/ of adressen die je krijgt willen doormailen. Mocht ik in de tussentijd iets gevonden hebben hierover laat ik het je ook weten.

Marco

(mvuuren@hotmail.com)EriX schreef:

>

> Hallo!

>

> Ik heb een Chevrolet S10 uit 1991. Ik ben op zoek naar een

> plastic beschermkap die je in de laadbak kan plaatsen. Iemand

> enig idee waar ik deze kan kopen? Of wat de juiste naam is

> van zo'n beschermkap, zodat ik iets gerichter kan zoeken?

>

> Alvast bedankt

>

> EriX

• sjaak

GEINIG…..ik heb ook s10 "98 alleen heb ik geen idee wat voor kap jullie bedoelen

grutjes…. Sjaak

• Arjen

Wat jullie bedoelen is een ‘bedliner’ ofwel plastic binnenbak. Laastst zag ik ergens op marktplaats dat iemand er een aantal aanbood. Dit was gewoon een autobedrijf of zoiets.

Arjen

• Arjen

Gevonden! Informeer even bij http://www.usa-auto.nl die heeft ze als het goed is.

• Piet

Hé Sjaak,

Wij hebben een Chevy S10 Xtreme Pickup van 1999. Motor 4,3 L V6

Is die van jou dezelfde? Heb jij het maximum aanhangergewicht wat die auto mag trekken?

Je zou me een stuk verder helpen.

Alvast bedankt!

Sjaak P.

• Piet

He Sjaak,

Wij hebben een Chevu S10 Xtreme Pickup van 1999

Motor 4,3 L V6

Staat bij jou op het kentekenbewijs het maximum aanhangergewicht?

Je zou er ons een stuk verder mee helpen

Alvast bedankt

Sjaak P.