starten

• maurice

hallo als ik mijn camino start maakt hij een fel ratelend geluid.in het begin deed hij dat maar een keer en dan kon ik hem gewoon weer starten, maar nou blijft hij het doen. weet iemand wat het is. ik denk zelf de startmotor.

gr. maurice

• schoonhoven usa cars and parts

Beste Maurice,

Ik denk dat het je starterkrans is, of inderdaad je startmotor.

Wat je even moet proberen is om je krukas poelie een stuk te draaien, als hij het dan wel doet, dan zijn er een paar tanden van je starterkrans af op een bepaalde plek, doet hij het dan nog steeds niet, dan moet je inderdaad gaan denken aan de startmotor.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, mocht je er alsnog niet uitkomen, dan hoor ik het wel.

Veel succes.

Groetjes Nick van Schoonhoven

• maurice

kan je me vertellen wat de starterkrans is. ik ben nog niet zo technisch

• maurice

ps wat kost een startmotor nieuw of gebruikt?

maurice

Beste Maurice,

Je starterkrans is niks anders als een groot tandwiel, waar je startmotor tegen aan loopt, en die zorgt dat je motor rond gaat.

Om je te laten weten, wat je startmotor kost, moet ik eerst weten wat er voor blok in jou auto zit, en wat het bouwjaar is.

Maar als voorbeeld, van een '76 camino, met automaat, en een 350 blok, kost hij nieuw als ik hem meeneem uit de usa € 65,–, en je starterkrans € 35,–

Ik hoor het wel.

PS. eind mei vertrekt er weer een container deze kant op, dan zou het eventueel nog mee kunnen.

• Sip

Dan zou ik Maurice aanraden snel te beslissen wat ik was bijna in de veronderstelling dat je een 0 vergeten was achter het bedrag.

Beste Sip,

Ik was dus echt geen nul vergeten, en met een nul erachter word het wel erg duur hoor.

Het moet ook nog leuk blijven.

• William

Hallo

De enige gegevens van m'n V8 zijn de nummers op het blok.

Kan iemand mijn verder helpen?

B:V Hoe oud (hoe jong) is dit blok?

Hoe veel P.K?

Cil inh?

Waar kan ik het beste onderdelen halen??

13C186226

V0308CKK

b.v.d William.

• Cees

Nick ,

ben je nog in de states? Kan je er voor mij een startmotor meenemen ?

Ik heb toevallig ook een El Camino 1979 met een 350 CU motor er in.

die startmoter van mij houd de starterkrans niet vast bedoel hij slaat er wel in de startenkrans maar verliest deze naar een paar omwentelingen. dus net even te kort om de moter aan te laten slaan.

denk zelf dat het de benixs is maar ik wil gewoon een nieuwe !!

Laat het even weten en stuur even mailtje. woon in Alphen aan den rijn

Groet, El camino Cees

• Cees

Nick ,

ben je nog in de states? Kan je er voor mij een startmotor meenemen ?

Ik heb toevallig ook een El Camino 1979 met een 350 CU motor er in.

die startmoter van mij houd de starterkrans niet vast bedoel hij slaat er wel in de startenkrans maar verliest deze naar een paar omwentelingen. dus net even te kort om de moter aan te laten slaan.

denk zelf dat het de benixs is maar ik wil gewoon een nieuwe !!

Laat het even weten en stuur even mailtje. woon in Alphen aan den rijn

Groet, El camino Cees