De Airco van van chevrolet corsica is vorig jaar vervangen en deels gereviseerd en is nu gechikt voor het gas welke nu toegestaan is. Met de vorige instalatie moest ik eens per 2 jaar bijvullen, totdat het ding lek raakte, vandaar ook de revisie. Nu echter met het nieuwe gas, is het noodzakelijk om 2 x per jaar bij te vullen. Volgens de aircoboer komt dit omdat het huidige gas veel gevoeliger is voor niveau verschillen en vandaar het vaker moet bijvullen maar nu slechts een kleine hoeveelheid. Voor de eerste bijvulling werd dan ook niks gerekend en was service. Mijn vraag echter is of het verhaal klopt en het normaal is dat er nu ipv 1 x per 2 á 3 jaar voor ? 100 moet worden bijgevuld nu 2 x per jaar een kleine hoeveelheid. Ik twijfel nl enigezins aan de uitleg van de dealer want als het normaal zou zijn dan had de eerste bijvulling geen service geweest. Ik houd er dan ook rekening mee dat de revisie niet helemaal goed gegaan is en men middels de service bijvulling probeert de fout te camoufleren. Wie kan duidelijkheid geven?