hoi,ik wil morgen voor een chevy van gaan kijken,kan mij iemand tips geven waar ik op moet letten?
ja wij hebben hem gekocht,maar hebben een vraag over dubbele cabine.
Hij is op grijs kenteken maar heeft geen dubbele cabine die wil ik nu inbouwen want er was wel een bank bij.Weet jij of er kant en klare tussenwanden bestaan en hoe het zit met die maten voor de RDW ervoor want het is een lowtop.
groetjes richard
Gefeliciteerd. Kijk eens bij technie vragen en antwoorden op de www.davc. nl. Anders moet je de douane bellen die weten alles over die maten. En ik denk niet dat er een kant en klaar tussen schot is. Bij mij is het ook maar een plaat hout. Je kan ook even met Chevy Willem bellen tel 06-26222339 Die heeft pas zo een bus gesloopt. En het tussen schot bewaard.Maar dat weet ik niet zeker .Als ik je nog ergens mee van dienst kan zijn lees ik het wel Groeten Johnny. ps Ik rij zelf een lowtop Chevy.
he johnny,
bedankt voor je antwoord en je tip van chevy-willem. de maten ed heb ik vandaag van de douane amsterdam binnengekregen.van bodem naar dak moet op het eind 1.30 zijn dan mag je 1derde gebruiken voor de bank en 2derde moet laadruimte zijn.
anders moet je iets met 40% vanaf de achteras doen en dat snap ik nog niet helemaal maar een kennis van me is automonteur en die kan mij daar misschien mee helpen.maar heb jij ook dubb. cabine?? en hoe heb jij dat opgemeten.die van mij is low-top metvloerbedekking en lampjes en zo.
groetjes richard en ik hoor het wel weer.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?