onderdelen uit USA

• schoonhoven usa cars and parts

Ziezo, wij zijn net terug uit de states, waar wij weer een container gevuld hebben met onderdelen.

Heeft u deze keer gemist en bent u nog op zoek naar onderdelen of accesoires, neem dan even kontakt op met ons, zodat wij het eventueel met de volgende container mee kunnen nemen.

De volgende container zal eind mei vertrekken uit de usa.

Bel of mail ons voor eventuele info of prijsopgave.

Met vriendelijke groeten

Nick van Schoonhoven

078-6132413 / 0653-485332.

• chevy willem

hee nick weer terug uit de states heb je me spullen nog kunnen vinden dat was die onder spoiler voor chevy 1996 met chevy lampen riem gespen en sleutelhanger geloof ik weet het niet meer zeker wat ik nou precies heb gezegd tegen je door de telefoon jij gaat mij vast wel bellen wat je hebt gevonden grtjes willem 0626222339

• schoonhoven usa cars and parts

Beste Willem ik bel je morgen wel even.

Groetjes Nick

• chevy willem

hee die nick en ik maar wachten tot jij zou komen op woensdag zoals jij belooft had toen met ons telefonies contact misschien een andere keer je zal het wel vergeten zyn ik zie je wel een keertje grtjes willem

• daniel

wat kost mij een achterruit voor een chev impala uit '63 4 dr sport ht style 1839 blank

• Appie

Hallo Nick?

Ik ben op zoek naar witte zijknipperlichten en verlagings veren voor mijn Chevrolet Alero! Heb links en rechts na zitten kijken en Eibach heeft er veren voor mijn auto. Maar jammer genoeg Eibach America heeft ze. Zou jij voor mij eventueel een prijs opgave en informatie willen geven.

Alvast bedankt en wacht op je reactie.

Groetjes Appie