Oriënteren Chevy Van (camper)

• Ben

Ik ben mijzelf nu aan het oriënteren voor een Chevy Van High Top.

Aangezien ik geen amerikaanse wagen gewend ben zou ik graag advies en tips willen hebben. Ik wil de Chevy wel op camperkenteken…. Heb reeds wel wat advies ingewonnen maar wil graag ook van andere advies of tips ontvangen.

Waar zou je nu op moeten letten bij een Chevy zoals ik deze voor ogen heb? Denk hierbij aan type moter, type gas installatie, bouwjaar etc etc. Weet iemand toevallig nog adressen voor verkoop, onderhoud en reparaties?

Ik zou jullie advies zeer op prijs stellen.

Met vriendelijke groet,

Ben

• henk

hai ben ik heb ook een chevy voor je uit 1993 op camperkent en in dec nieuwe gas inst nieuwe kleuren tv en nieuwe payst 2 op camper uit kost het gas rijden ongv 33 euro permaand en verz ongv 350 euro perjaar all risks alles electr alle verlicht doen het in de auto ik vraag voor deze auto die echt 100% goed is 19750 euro de moter is een v 8 5.7 liter dwz op gas rijdt hij ongv 1:4.5 maar de gas prijs is 39 euro cent dus valt mee mijn gas inst is 70 liter de bekleding is van leer (bronskleur) heeft 4 cap chairs en een 3 sits bank die elect neer kan tot een slaapbank voor 3 pers ik hoop dat het wat voor je is anders wens ik je veel succes met zoeken met vriendelijke gr henk

• Ben

Beste Henk,

Prijs is naar ons inziens toch te hoog. De prijs die jij hanteerd is een dealerprijs. Bovenal willen wij graag eerst enige foto's zien alvorens tot een afspraak te komen om de auto daadwerkelijk te gaan bekijken…..

Succes,

Benhenk schreef:

>

> hai ben ik heb ook een chevy voor je uit 1993 op camperkent

> en in dec nieuwe gas inst nieuwe kleuren tv en nieuwe payst 2

> op camper uit kost het gas rijden ongv 33 euro permaand en

> verz ongv 350 euro perjaar all risks alles electr alle

> verlicht doen het in de auto ik vraag voor deze auto die

> echt 100% goed is 19750 euro de moter is een v 8 5.7 liter

> dwz op gas rijdt hij ongv 1:4.5 maar de gas prijs is 39 euro

> cent dus valt mee mijn gas inst is 70 liter de bekleding is

> van leer (bronskleur) heeft 4 cap chairs en een 3 sits bank

> die elect neer kan tot een slaapbank voor 3 pers ik hoop dat

> het wat voor je is anders wens ik je veel succes met zoeken

> met vriendelijke gr henk

• henk

hai ben, de prijs van mijn wagen is al lager dan ik er voor moest betalen ik heb de wagen sinds dec maar werk nu in centr van den haag en is dus moeilijk parkeren weet je bij de koop van de chevy moet ik ook b.v nl kent zetten rwd laten keuren camp uitv laten omzetten nieuwe gas inst playst2 kleurentv en carkit voor nokia als je zo wagen aan gaat schaffen dan zie je de kale prijs al dit soort bij komende kosten staan niet ophet prijskaartje als je wilt geef mij je e mail adres en dan stuur ik je een paar fotos van de buiten en binnen kant ik hoop dat ik je zo goed geinformeerd hebt vriendelijke groet henk

• Ben

He Henk,

Stuur je foto's maar…

Ben

henk schreef:

>

> hai ben, de prijs van mijn wagen is al lager dan ik er voor

> moest betalen ik heb de wagen sinds dec maar werk nu in centr

> van den haag en is dus moeilijk parkeren weet je bij de koop

> van de chevy moet ik ook b.v nl kent zetten rwd laten keuren

> camp uitv laten omzetten nieuwe gas inst playst2

> kleurentv en carkit voor nokia als je zo wagen aan gaat

> schaffen dan zie je de kale prijs al dit soort bij komende

> kosten staan niet ophet prijskaartje als je wilt geef mij je

> e mail adres en dan stuur ik je een paar fotos van de buiten

> en binnen kant ik hoop dat ik je zo goed geinformeerd hebt

> vriendelijke groet henk

• henk

hee ben wil de fotos graag sturen maar je bent je e mail adres vergeten dan stuur ik je fotos van de buitenkant en van de binnen kant groetjes henk

• Ben

Mijn mailadres is: ben.smit@planet.nl

henk schreef:

>

> hee ben wil de fotos graag sturen maar je bent je e mail

> adres vergeten dan stuur ik je fotos van de buitenkant en van

> de binnen kant groetjes henk

• henk

morge ben sorry dat je niets gehoord hebt maar mijn pc is geloof ik opgeblazen hij deed niets meer maar als je nog intresse hebt laat het weten dan stuur ik ook de fotos op vr gr henk