schudden k30

• mat350

hallo,

ben deze week voor een k30 gaan zien en ermee gereden.bij het remmen sprong deze auto bijna van de baan.de eigenaar wist ook niet waar het aan lag vermits hij al 4 nieuwe schokdempers had geplaatst.er staken ook wel hummerbanden onder.weet iemand misschien wat het probleem is,of heeft iemand dit misschien nog tegengekomen.

mvg.

• chevy willem

wat schude er zo de auto tydens het ryden of tydens het stilstaan met draaiende motor het kunnen je wiellagers zyn verkeerde schokbrekers motersteun rubbers confuterbal van de bak gladde banden en wat moest tie kosten dan grt chevy willem

• mat350

ja tijdens het rijden,als je remde begon hij te schudden(kei hard he,bang voor ermee verder te rijden).hij moest nog 4000 euro kosten.wel een mooie met hummerbanden en ook wat verhoogd.een stuurdemper stond er wel niet op.wat is een confuterbal.ik zou hem wel durven kopen,maar als je dan veel kosten doet en er is nog niet mee te rijden,dan sta je daar dan met je chevy.

• Miez

staat ie al lang stil? Is het net zo'n trillen als je met een auto remt met kromme remschijven? Dan voel je het ehel stuur ook alle kanten op gaan en de voortrein rammelt aan alle kanten….maar ik denk dat het auto afhankelijk is, bij zware chevy's zal dit verschijnsel misschien minder heftig zijn…hoe krijg je trouwens zulke schijven krom?? Misschien eens van voren met zijn wielen los van de grond alles eens checken?

• mat350

ik denk niet dat het aan de schijven lag daarvoor schudde hij veel te hard.misschien de lagers maar dan zo hard schudde,ja misschien wel.

• chevy willem

een confuterbal zit tussen je motor en je bak in je starterkrans zit er ook aan vast en 4000 euro is wel veel met zoveel mankementen 2000eurie is zat want zo te horen mankeert tie nog al wat grt chevy willem PS wy noemen zoiets een slopert

• robertaarens

Het kan natuurlijk ook aan de hummerbanden liggen… Zijn de orginele wielen er ook nog bij? Is de K30 ook nog verhoogd?

Robert

• mat350

nee de originele wielen zijn er niet bij,en ik denk dat hij wat hoger staat dan origineel.maar dat kan ook een gedacht zijn met de hummerbanden eronder

• archy

Haai, ik heb een silverado 6.2 liter diesel uit 1984. Die van mij schud ook ( tijdens het remmen) Ik heb alles al rustig aan proberen te vervangen: nieuwe ( orginele ) banden, remmen ontluchten, vloeistof vervangen etc. Ik heb wel een uitgelopen kruiskoppeling in de aandrijflijn zitten maar daar kan ie niet zo van trillen. Remschijven zijn recht, blokken voor vervangen, trommels af laten draaien. Ik denk dat ik mischien nu de hele pompunit ( rem en stuurbekrachtiging in een ) maar moet vervangen. Ik moet wel zeggen dat na het ontluchten het wel iets minder leek.

Heel erg vreemd!!

• mat350

hey archie als je het moest vinden wat het is mag je mij het altijd laten weten.

mvg mat350.