Gezocht suburban

• Ron en Erica

Hallo,

Enige tijd zijn wij al op zoek naar een Chevrolet suburban, van 1979 of ouder. Liefst in een goede staat met een 350 blok. Favoriete kleur is bruin/creme of oranje/creme, andere kleuren zijn ook prima maar dan wel two tone. Indien iemand iets voor ons weet laat het dan even weten. Zelf zijn wij al bij diverse dealers van classieke amerikanen wezen kijken, maar een sub met een 350 blok is bijna niet te vinden. Wellicht kan iemand ons nog adressen geven waar wij nog niet zijn geweest. Particulier is ook prima.

Alvast bedankt Erica.

• MieZ

ik heb mijn Blazer in Duitsland gekocht. Vond ik prijstechnisch interessanter omdat voor een beetje redelijke Blazer/sub hier niet te betalen is.

Kijk misschien eens op www.autoonline.nl, zoek europees, krijg je meestal de duitse auto's te zien, een enkele belg of franse.

Of www.DAZ24.de en dan voor de link AUTO kiezen. Verder invullen (merk, type ed)

Hier heb ik mijn Blazer gevonden.

Nadeel is wel dat je de auto moet invoeren in NL….

• Jan

Hoi Ron en Erica; kijk eens bij www.coyote-cars.nl

succes Jan

• Jan

eventueel ook bij Janitas classic cars in Dordrecht

• johnny

Ik weet dat americaanen Vakman Jan een Sub heeft. Hij handelt in americaanen.Vraag hem eens wat hij er mee doet. tel 030-6874871 of 06-53745520 .ps: doe hem de groeten van Johnny.

• rien

hoi miez,

Toffe site die in duitsland.Ik hoorde van een ander dat als je een auto invoert van amerika en hij is jonger dan 1998 je eerst een duits kenteken nodig hebt.Ook zei je dat het een nadeel is om hem in te voeren Was dat zo moeilijk?

Ik wil nl ook een blazer invoeren.

alvast bedankt