Gezocht: Chevy Van Camper (lpg)

• Peter

Hallo, ik ben op zoek naar een goed uitziende ( binnen & buiten )Chevrolet Van op

Camper kenteken Liefst dat het keukentje voorin zit dus niet achter de achter bank !

Ook het liefst op gas. wie helpt mij zoeken ?

B.V.D. Peter.

• johnny

Staat .vind ik een mooie te koop op de www.davc.nl site. Met foto,s van binnen en van buiten. Klik op te koop en oordeel zelf gr Johnny.

• henk

hallo peter met henk ik heb een chevy die jij zoekt bj 1993 op lpg gekeurd dec 2003 gas insta dec 2003 ook kleurentv en playst2 ook splinternieuw het keukentje zit voorin hij is ook door de wegebbl nagekeken en goed gekeurd voor camper auto is wit met 4 cap chairs en een (slaap) bank die electr neer klapt ramen elect crouse contr bekleding is brons leer alle verlichting doen het gewoon super auto ik moet hem weg doen daar ik in centr van denhaag komt te werken(baal baal) ik heb in dec voor de chevy 21500 euro betaald je kan hem kopen voor 19750 euro mocht je intr hebben laat wat van je horen de auto is gewoon toppie

• peeters

hallo ik heb een chevy camper te koop en de keuken en zit slaap bank zijn om te zetten

• peeters

hallo voor foto s kan je kijken op marktplaats de blauw witte uit hegelsom voor meer info eff mailen gr