Gas 80% vulling

• Pieter

Hallo,

De vorige eigenaar van mijn Chevy heeft de 80% vulling uit de (twee onderbouw) tanks gesloopt. Het zijn 2 st van 60L. WIe weet wat ik het beste kan doen? 2 nieuwe tanks eronderlaten plaatsen of de 80% vulling laten herstellen.

Voor een scherpe prijs graag :-)

• leo

Hoi Pieter,

redeneer effe met me mee twee nieuwe tanks bedoel je dan complete tanks zoja denk je ook niet dat dit stukken duurder is dan twee 80% beveiligingen.

Bedoel je kale tanks dan heb je nog geen 80% vulling erop.

By the way : de tanks op zich zijn voor de APK niet gebonden aan leeftijd ze moeten alleen roestvrij zijn en deugdelijk bevestigd.

Groeten, Leo

• Joost

Zonder begrenzing van 80% komt de auto gewoon door de APK, toch handig dat je vol kunt tanken?

• frank

tegenwoordig kom je niet meer door de apk wat ze kunnen het meten of de beveiliging er nog op zit.dat je tanks niet aan leeftijd gebonden zijn is niet waar.ik heb pas een tank moeten vernieuwen omdat hij te oud was en hij had geen roest of beschadigingen.

als ik jou was zou ik gewoon de beveiliging er weer op laten zetten.

mvg,

Frank

• Pieter

Leo,

APK had ik nog niet aan gedacht. Het gaat mij om de veiligheid!! Die 80% vulling zit er niet voor nietts onder toch!!

Zelf zou ik er liever een grote nieuwe tank van 140L of groten onder willen.

• Pieter

Het gaat mij niet om de APK maar om de veiligheid :-)

• tien

80% moet vanwege veiligheid , leeftijd is 10 jaar dan moet hij getest worden door stoomweze….

• Pieter

Het gaat mij niet om de keuring maar om de veiligheid.

• was

Volgens mij gaat het jou om de keuring Pieter ?!

• Piet

Helaas WAS. Hij is 3wk geleden gewoon door de keuring gekomen :-))