vervangen zuigerveren chevy 5.7

• jack

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is in een chevy van, de zuigerveren te

vervangen zonder het gehele motorblok uit te bouwen.En zo ja op welke manier.

Alle tips zijn welkom.

Groeten Jack

• Gideon

volgens mij is dat wel mogelijk, je moet dan het carter en de ontsteking(evt. merken!) verwijderen , waarna je de oliepomp, de drijfstangen en de lagerkappen loshaalt (natuurlijk eerst de distributie van je nokkenas naar de krukas losmaken) nu kun je de zuigers er volgens mij gewoon uittrekken met de drijfstangen en al. ik ben hierzelf echter niet zo'n voorstander van, aangezien het een nogal precies werkje is en alle onderdelen brandschoon moet en zijn, daarbij komt nog dat het zicht zeer slecht is….succes

• rob

snap het probleem, maar volgens mij ga je zitten martelen en bouw je vervolgens de motor op het laatst toch uit omdat het niet lukt.

het bespaart dan een hoop tijd als je het gelijk doet.

rob.Gideon schreef:

>

> volgens mij is dat wel mogelijk, je moet dan het carter en de

> ontsteking(evt. merken!) verwijderen , waarna je de

> oliepomp, de drijfstangen en de lagerkappen loshaalt

> (natuurlijk eerst de distributie van je nokkenas naar de

> krukas losmaken) nu kun je de zuigers er volgens mij gewoon

> uittrekken met de drijfstangen en al. ik ben hierzelf echter

> niet zo'n voorstander van, aangezien het een nogal precies

> werkje is en alle onderdelen brandschoon moet en zijn,

> daarbij komt nog dat het zicht zeer slecht is….succes

• bouke

Hoe wilt u de zuigers met nieuwe zuigerveren er weer in krijgen van onderaf???

• chevy willem

weet niet of het je al is gelukt maar wat ze zeggen kan niet je kan ze er nooit uit kryygen en zeker niet er in blok uit bouwen 1dag doe dan ook gelyk alles dus ook je lager schalen dus reviseren dat blok en weer ryden als nieuw bel eens naar klompenjantje in ysselstein 0653745520 voor prys opgave dan weet je waar je aan toe ben grt chevy willem