zekering-probleem camaro

• franky

Ik heb sinds kort een zekering-probleem. De zekering van de acc(accesories) in het zekeringenkastje springt iedere keer kapot met als gevolg dat mijn binnenverlichting iedere keer niet werkt. Er zit een zekering in van 20 A. zelfs als ik er een zekering van 25 A. in doe springt ie.Hoe kan dit? Ik kan er niet achterkomen. Is er iemand die weet hoe ik dit probleem kan aanpakken?

Groeten Franky

• tiel

er zal een plus van je binnenverlichting tegen de carroserie aan komen op zeker

• Franky

Ik zal kijken of ik iets raars tegenkom bedankt voor je snelle reactie Tiel.

Groeten Franky

• franky

Nou ik heb gekeken maar kan niks vinden. Ik ben er wel achter gekomen dat de zekering niet meteen doorbrandt maar pas na een minuut of wat. Kun jij me vertellen wat dit kan betekenen?

Groetjes Frank

• snellexander

er zit dan toch ergens een kortsluiting,voor een binnen verlichting is een 5amp. zwaar genoeg,ga je zwaarder zekeren,dan kunnen je draden gaan gloeien,isolatie smelten,brand ontstaan.probeer eens met welk portier,de zekering niet doorslaat?

• mopar ronnie

Heb laatst een storing in de draadboom van mijn camaro gehad. Zekering van achteren sprong eruit. Rara-politiepet….. de storing zat voor onder de kap! Heb alles uitelkaar gehad, hele draadboom stuk voor stuk, zekeringkast compleet, etc.etc. Je moet de handleiding erbij pakken, de draden opzoeken en de boel doormeten. Dat is de enigste manier!!!

Succes, Ronnie

• franky

Beste Ronnie

Bedankt voor je reactie maar ik ben er ondertussen uit. Heb mijn hemelverlichtingarmatuur losgehaald en wat denk je? De hele boel was vastgekoekt door de roest en maakte contact met het dak. Alles schoon gezandstraald en nieuwe bedrading aangelegd zoals het er nu uitziet is alles in orde.

Groetjes Franky