Camaro 3 1982 gekregen

• Etienne camaro

Het is ongelooflijk maar waar. Ik heb van een maatje die altijd hard aan het werk is en dus geen tijd heeft om de auto bij te houden voor ? 250,00 een camaro 3e generatie gekocht. Het schijnt een V6 te zijn. Er zit hier en daar een mooi lucht gaatje, ( roest) maar dat mag de pret niet drukken. Ze zitten gelukig niet op belangrijke delen. Nu heb ik totaal geen vestand van deze auto en wil wel graag hier meer mee doen. Kan iemand mij verder helpen met info/ goede adressen voor reparaties ect ect.

Alvast bedankt voor het lezen en evt reageren

Etienne

• Richard

dat is natuurlijk echt mazzel !!

heb je al gekeken bij de links in de rubrieken “Camaro” , “dealers” en “onderdelen onderhoud”??

In de rubriek “Camaro” kun je heel veel info vinden over technische zaken die je misschien zelf kunt afhandelen.

veel succes.

Richard

• Ton Albers

Wat je ook kan doen, is voor 40 euro een Chilton repairmanual aanschaffen. Daar staat iedere functie van je auto tot in detail met foto's en tekeningen beschreven, en hoe je ze in en uit elkaar haalt. Ik heb er zelf 1 voor mijn Nova. Echt onbetaalbaar, zo'n boek.

• Etienne camaro

Gewoon naar de boekhandel en kopen maar ???

Of op een andere manier.

• Ton Albers

Etienne, als je in de buurt van Rotterdam woont, bij Donner. In Amsterdam bij The American Bookshop. Woon je wat verder weg, kun je 'm over het internet of telefonisch bij Donner bestellen. Bol.com, ook nog een ideetje.

Die 40 euro heb je er zo uit.

Succes!

• Pablo

Ik heb nog een boek liggen ik weet alleen niet meer van wie maar wel voor dat type Camaro, ooit nieuw gekocht maar de auto ging niet door:D Ik zal vanavond wel effe kijken van wie dat boek is!

• Pablo

Het is een Haynes boek nog helemaal nieuw mag je hebben voor €30.00

• Etienne camaro

Laten we iets afspreken hier heb je m,n e-mail adres gindam@tiscali.nl

• Pablo

You've got mail :D