hee, Rodge. Ik heb in mei een 78er 6.6L 4x4 blazer gekocht, en had ook de balle verstand van die dingen.
hij zag er op het 1e gezicht goed uit maar moest even een beetje op geknapt worden. ik ben hem nu compleet aant restaureren, zo verrot was de binnen kant!
Hier een paar tips die ik ervaren heb bij de aanschaf van m'n Blazer.
* Let vooral op de wielbak randen, trek ze even naar buiten dan merk je snel genoeg of dat hard is.
* Links en rechts achter de stoelen onder de bevestigings punten van de gordel is 9 van de 10 keer verrot!
* De achterklepschanieren en hoekjes en de onder kant van de klep is ook een kwetsbaar punt! Want er kan water bij de raamrubbers in de klep komen. En zo'n kleppie is erg duur! helemaal met elektrische ramen.
* Tis moeilijkte zien maar let op de stuurpomp bevestiging als er brede banden onder zitten scheurt dat weleens los van het chassis.
* En ook of en NL kenteken op zit, want het valt niet mee om zo'n ding door de RDW goed gekeurd te krijgen. Er kan meer aan mankeren dan je denkt.
Ik hoop dat je wat met deze info kunt.
Greez. Henk.