Chevrolet Suburban

• Ton Beljon

Al jaren ben ik op zoek naar een goede Suburban. Een klasieke heb ik inmiddels uit mijn hooft gezet, die zitten inmiddels allemaal boven de 10.000 dus niet leuk meer. Daarom richt ik mij nu op een goed exemplaar uit de late jaren 80. Wie o wie kan mij verder helpen?

• John

Hoi,

Je kan een zoekopdracht plaatsen bij ons, wij gaan in september weer naar de States, dus doe je voordeel

Groetjes John en Nick

• willem

bij de firma autopride in brunssum staat er een van<>' 67-'68

deze moet gerestaureerd worden.dat is alles wat ik weet van deze auto

grt.willem

• RichardH

Hoi Ton,

Populaire auto hoor die suburban echter dat drijft de prijs WEL op ….. maaarrruuuh als je goed zoekt zijn er WEL goedkoper geprijsde ‘80 er jaren auto’s…. . Vergeet niet eerst te informeren wat de houderschap belasting is! Valt na een jaartje toch vies tegen hoor kan ik je verzekeren… op gas helemaal, heb zelf een ‘87 Jeep Wagoneer gereden dus ik ben daar van terug gekomen. Ik heb ergens in brabant een zeer mooie gezien en met een beetje handelen door de telefoon ging er zo al €1000,– van af. Echter de auto moest wel ingevoerd worden. Auto kostte, zo meenemen €4500,– was dacht ik een ’87er. (was al weer een half jaartje terug dus die auto zal er wel niet meer staan.

Bel eerst even… mischien is ie al weg.

BMB (dordrecht heeft een '86 er voor 7500,– staan (handelen dus!!) 078-6130153

Robo Cars '81 LPG grijs kent. 3750,– (Haarlo) 0545-261558

Het zijn maar enkele voorbeelden (classic trader) maar plaatjes zijn altijd mooi… je moet 'm zien.

Succes RichardH.

• Martin Strijker

Hallo,Ton Beljon

Ik heb een suburban 454 ci Bj 1974 zonder gas.kleur blauw, rijd perfect ik gebruik hem elke dag.vraagprijs 6500 euro

P.S als je foto's wilt zien doe mij dan je E-mailadre

Groetjes,MartinTon Beljon schreef:

>

> Al jaren ben ik op zoek naar een goede Suburban. Een klasieke

> heb ik inmiddels uit mijn hooft gezet, die zitten inmiddels

> allemaal boven de 10.000 dus niet leuk meer. Daarom richt ik

> mij nu op een goed exemplaar uit de late jaren 80. Wie o wie

> kan mij verder helpen?