S10: kosten (verbruik, verzekering, e.d.)

• Ellis

Ik overweeg om een S10 aan te schaffen uit 1997.

Deze auto heeft een benzine- en een gastank.

Nu vraag ik me af wat deze auto verbruikt en hoe de kosten liggen wat betreft verzekering enzo.

• ronalds10

HI,

ik rij nu 3 jr S10, beetje pech gehad met aantal dingen maar rijd op benzine ongeveer 1 op 10 met de 2.2 liter motor, als je normaal rijd. Gas vind ik niet echt nodig.

Welke wil je gaan kopen ? Kleur…. Zoveel zijn er niet te koop,,ik schat stuk of 13.

Succes,,,,,als je nog vragen hebt…..

gr. Ronald

• ronalds10

Oh ja, verzekering ik betaal nu 200 euro P/jr WA. Maar dat is sterk afhankelijk

waar en wat je leeftijd is. Betaalde eerst 400euro in Randstad nu nog maar 200euro in groningen

Wegenbelasting is iets van 32euro p/mnd. Dat kan er wel af dacht ik zo….

alleen moet je niet teveel in de garage komen.

gr. ronald

• ellis

Ik ben aan het kijken naar een S10 van 1997, donkergroen metalic. Hij heeft een enkele cabine en verder ook geen ruimte achter de stoelen (wel een deksel op de bak, verder geen extra's, geen airco en niks electrisch).

Hij heeft nu zo'n 124.000 km gelopen en er zit een bezine- en een gastank in.

Zijn er maar zo weinig van in Nederland?!

Leuk!

Ik had ze zelf ook nog nooit gezien, maar ik liep er pas toevallig tegenaan, en aangezien we een beetje op zoek zijn naar een auto die een paardentrailer kan trekken en waar we ook ons karretje mee kunnen vervoeren leek me dit het proberen waard!

We moeten alleen nog gaan passen of de kar ook daadwerkelijk achterop past en dan ga ik overwegen of ik de auto zal aanschaffen.

Ze vragen nu 7950,- euro voor de auto, is dat een redelijke prijs?

Hij wordt dan helemaal nagelopen en apk gekeurd en krijgt zo nodig nieuwe banden.

groetjes, Ellis

• ellis

Hier een foto van de betreffende auto:

of als dat niet lukt, de link naar de site met de foto:

http://www.autotrack.nl/car-img/746876.jpg

• dick

kijk eens op de volgende link http://groups.msn.com/americanpickups

groeten Dick