te huur gezocht Chevrolet Chevelle

  • Nita

    Hulp gevraagd:

    Beste Chevrolet liefhebbers, voor het huwelijksfeest van mijn schoonouders ben ik voor a.s. zaterdag (25/08) op zoek naar een (bij voorkeur witte) Chevrolet Chevelle Malibu Sedan of een Chevrolet Chevelle 300 deluxe sedan, of een soortgelijk model uit die periode. Zij zijn namelijk 40 jaar geleden in eenzelfde Chevrolet getrouwd.

    Mocht ? van jullie weten waar ik deze kan huren of wie een exemplaar beschikbaar wil stellen (tegen vergoeding natuurlijk) dan zouden wij zeer geholpen zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Nita

  • hans

    Hallo, wat jammer nou dat ik dit nu pas zie,is het nog gelukt?

    Was het deze?

    Groeten Hans.

  • pam

    Wij hebben er een, waarvoor dient de huur plaats te vinden?

    Pam

    ps bij interesse kan ik je eventueel wel een aantal foto's sturen

  • Gerry

    Pam ben jij niet uitgeslapen ???

    ze zochten een auto voor een huwelijks feest op 25-08-2007

  • Marco

    Hallo!!!

    Voor mn stiefzoon, die net geslaagd is voor zn examen zoek ik een Chevrolet Chevelle.

    Hij is daar namelijk helemaal weg van en wil een dagje met hem gaan toeren.

    Graag hoor ik van je of je hem nog hebt en wat je voor een dagje huren vraagt.

    Groetjes,

    Marco

  • Pascal

    Vanwege een 60 jarig jubileum heb ik zo'n zelfde auto een dag nodig.

    Waar bent u uiteindelijk geslaagd?

    groeten pascal

    0629349282

  • Bianca

    Chevrolet Chevelle SS gezocht!

    Mijn vriend en ik hebben binnenkort een jaar (20-06-2011), en hij is helemaal weg van de Chevrolet Chevelle SS.

    ik wil hem graag verrassen met een dagje mee rijden in een Chevelle.

    Hij heeft het er vaak over dat hij later een Chevelle wilt en hoe hij die dan zelf onderhoud enzo.

    Als er iemand deze auto heeft, zou die dan contact met mij op willen nemen?

    Of heeft er iemand tips met hoe ik dit zou kunnen aanpakken?

    Groetjes

  • samantha

    Heey bianca,

    Is het nog gelukt? want zo ja heb je gegevens voor mij? Wil namelijk hetzelfde voor mijn man doen wij zijn 17-12-11 2 jaar getrouwd en wil

    hem verrassen het liefst een chevelle ss. Dus als je een adresje hebt graag. En voor anderen die dit lezen en zijn in het bezit van een chevelle ss

    please neem contact op!

    Groetjes Samantha

  • danielle

    Goedemiddag,

    Ik zoek ook een Chevrolet om mijn ouders voor hun veertigjarig huwelijk naar schiphol te rijden. Dit vanaf almere buiten.

    Zou je mij daar mee kunnen helpen. Ze zijn ook in zo'n auto getrouwd dat was een witte.

    We willen er uiteraard een vergoeding voor betalen,

    Groet Danielle

    0612291199