Chevrolet Trans Sport elektrisch schema

  • jo

    Beste,

    Ik rij met een chevrolet Trans sport 3.4 van 1999 rond. Nu ben ik op zoek naar het elektrisch schema omdat de compressor van de airco geen stroom krijgt. Ken er zelf niet veel van maar de man die mijn airco gaat nakijken heeft het elektrische schema nodig om te bepalen hoe het komt dat er geen stroom aan de compressor komt. De knop om de airco aan te zetten krijgt wel spanning.

    Kan me hier iemand helpen om zo een schema te vinden of me zeggen waar deze te verkrijgen zijn?

    Alvast bedankt voor de hulp.

    Jo

  • Emir

    Ik kan je wel aan info helpen.

    Mail me even je email adress.

    m.v.gr

    Hans

    (Oostende)

  • jo

    Hans,

    mijn e mail: vanginderhuysenjo@hotmail.com

    Je zou me zo een plezier doen moest je deze info hebben!

    g,

    jo

  • Emir

    Mail is onderweg.

    m.v.gr

    Hans

  • Mol

    U hebt een tijd geleden een electrisch schema gekregen voor de airco van een Chevrolet Tran Sport.

    Ik heb hetzelfde probleem, heeft u dit schema nog en zou u die mij ook willen mailen?

    Alvast hartelijk dank

    M.Mol

  • aat/jansen.aat@gmail.com

    H@ns

    ik hoop dat jemij kan helpen aan een electrsch schema van mijn chevrolet transport uit 2002

    met vriendelijke groet

    aat

  • ronny

    Hallo, ik heb een chevy transport van '99, nu zijn gisteren de pinkers uitgevallen zowel l+r, alarmpinkers doen het wel net zoals al de rest. Iemand een idee, heb ook de zekeringen vooraan nagekeken die zijn goed.

    Voor mij een raadsel. grts ronny

  • yanny

    graag zou ik een schema van de kabelboom ontvangen van iemand!! wie o wie kan mij helpen?????:S

  • peter

    Beste,

    ik ben op zoek naar een elektrisch schema van de benzinepomp van een gmc savana 5700cc van 1998.

    pomp werkt soms maar er komt geen druk op.

    op gas alles ok.

    benzine in de inlaat gieten ook ok.

    mvg.Peter

  • willem pouwe

    Hallo mijn raam/deurschakelaar was kapot , nu heb ik een andere schakelaar voor mijn bijrijders deur aangeschaft maar ik heb er geen aansluit schema voor is er iemand die mij kan helpen. het betreft een Chevrolet Transsport uit 2003.

    alvast bedankt.